Tijdens een informatieavond op woensdag 6 mei is een presentatie gegeven over de weg naar samenwerking tussen SV Haarle, SV Mariënheem en SV SDOL. Komend seizoen gaan de drie clubs samen vier teams inschrijven.
Haarle en Mariënheem gaan samen de JO13 en JO15 vormen, Haarle en SDOL gaan samen de JO17 en JO19 vormen.
De teamindelingen van deze teams staan nu op de website van SV Haarle.
Voor de jeugd die nog niet op een heel veld speelt, volgt de teamindeling binnenkort.
De komende tijd wordt gebruikt om de leiders en trainers voor alle teams te vinden.
We wensen iedereen veel voetbalplezier in het nieuwe seizoen!
SV Haarle
Haarlerveldweg 1a
7448 PP Haarle